*080807*

Idag har varit en konstig dag. Jag vaknade kl 6.40. Det var inte mamma så glad åt, men pappa hann titta in och säga godmorgon innan han åkte till jobbet.
Kl 9.30 sov jag första gången och sov ca en timme. Kl 12.30 var det dags igen och då sov jag en timme till. (Normalt sover jag kl 11 och kl 15).
Kl 14 åkte jag och mamma till William och hälsade på. Vi har ju inte träffats på flera veckor och William sken som en sol när vi kom dit. Själv så ägnade jag mig åt att pussa och kramar honom massor av gånger.

Jag gick och la mig i vanlig tid ikväll och hoppas på en bra natt.

I helgen blir vi hemma. Det ska bli skönt att få vara på hemma plan med mamma och pappa. Vi får väl se vad det blir för väder och vad som händer då.

Imorgon får vi se vem jag ska hälsa på. Först ska vi hälsa på farmor på fm, för hon ska åka hem. Sen kanske vi åker till Oscar och säger grattis i efterskott, Liam har varit sugen på att leka, Linn är ju också hemma med sin mamma och så har Märta och Malte kommit hem igen. Det är roligt med kompisar! Ha en trevlig kväll. Kram Elias


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0