*080806*

I förrgår var mamma och jag ute och gjorde lite ärenden. Man måste oftast göra sånt när man har kommit hem från semestern. Vi var och handlade lite mat och då passade vi på att åka och hälsa på pappa och farfar på bygget. Då fick jag åka traktor med farfar. Det var läskigt och spännande på samma gång. Det kändes ändå skönt att få komma i mammas trygga famn och titta på traktorn på avstånd.

Igår var farmor förbi och passade mig några timmar. Mamma skulle jobba på eftermiddagen och pappa hade beställt en traktor till bygget. Vilken tur att farmor kunde hjälpa till. Tyvärr var det inte min bästa dag. Jag var riktigt mammig och klängig. När mamma åkte till jobbet gick farmor och jag på en promenad. Då sov jag i 40 min. När jag vaknade var jag riktigt ledsen. Varför är inte mamma eller pappa här??? Pappa kom efter ca 40-50 min tack och lov. Jag var så trött att jag somnade kl 18.50 på kvällen.

Jag har haft tre dåliga nätter, då jag har varit vaken och skrikit mellan ca kl 3.50-5.15. Jag hoppas att vi alla får sova bättre i natt. Kram Elias

Kommentarer
Postat av: Moster

Vilken underbar bild!!

2008-08-06 @ 19:50:16
URL: http://tuffeluttan.blogg.se/
Postat av: Jen116

Cool frilla på en cool kille... :)



Ha det bra!

2008-08-07 @ 09:46:37
Postat av: Lisa

En f i n kille alla kategorier!

2008-08-07 @ 11:34:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0