*080803* Borta bra, men hemma bäst!

Nu är vi hemma efter ca två veckor med husvagnen. Pappa är så snäll och kör runt mig och mamma, för vi kan ju inte köra en så stor vagn. Vi har varit på Parken Zoo, Örebro på RixFm festivalen, träffat släkt, varit i dalarna och sett hur man gör dalahästar, badat i pool och i sjöar m.m. Vädret har varit varmt och soligt. Vissa dagar var det 30-32 grader i skuggan. Då tyckte jag att det var lite jobbigt att koppla av. Sovandet har gått ganska bra, trots värmen och alla ljud utanför vagnen.

Jag har lärt mig att öppna husvagns dörren innefrån.

Jag trivs bra med husvagns livet och charmar dom flesta på campingarna. Jag dirigerar hur folk ska stå när dom kommer genom att skrika och peka. När dom åker så vinkar jag och säger: ejjå!
Jag har sett så många vovvar och det spelar ingen roll hur dom ser ut, stor eller liten, så tycker jag om dom ändå.

Alla djuren på Parken Zoo sa "vovv vovv vovv". Märkligt!

I helgen har vi varit på Nolia och träffade faster med familj, farmor och farfar. Det var trevligt!

Jag ska försöka återkomma med lite bilder från semestern lite senare. Till sist vill jag passa på att säga grattis till Oscar, som fyller ett år idag! Kram Elias

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0