*080424* Här hemma händer det grejer!

Idag har jag för första gången rest mig upp själv till stående. Jag kröp fram till diskmaskinen, drog mig upp till knä (som jag har gjort sista dagarna) och då passade mamma på att hämta disk i vardagsrummet. När hon kom tillbaka, så stod jag upp och höll mig i luckan. Jag var så stolt över mig själv!

Lite senare under dagen kom Märta över. Mamma och jag passade henne några timmar. Då passade jag på att fortsätta mina kunskaper. Jag har förrut stått på alla fyra och lyft en hand, men idag bestämde jag mig för att lyfta båda händerna och krypa några steg. Det gick riktigt bra, men det går ju fortfarande fortare att åla sig fram.

Det är härligt vårväder ute och mamma och jag går oftast två promenader per dag. Jag sover så gott i min vagn. På fm sover jag 30 min till 2 timmar. På em sover jag 30-60 min. Det är så skönt att sova bättre om dagarna, för då leker man mycket bättre om dagarna och kan öva på sina kunskaper.

Ha en bra dag. Kram Elias
image297

Kommentarer
Postat av: Jenny

Vad du är duktig, Elias! Med din rasande utveckling så får nog mor o far svårt att hänga med snart... :)
Ha en fortsatt bra dag!

2008-04-24 @ 16:04:29
Postat av: Lisa

Heja Elias, du är bäst!
Kram, mormor och polar´n.

2008-04-24 @ 21:24:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0