*080423* uppdaterad

Jag vill bara tala om att jag idag även har testat att lyfta båda händerna (varsin gång) när jag stod på alla fyra.
Jag ska nog lära mig att krypa också ska ni se. *blink blink*
Min vilja är stor, men kroppen hänger inte alltid med mig.

När pappa och jag övade på att gå med lära-gå-stolen ikväll så blev jag så ivrig och släppte vagnen flera gånger. Hmmmm, hur ska jag snabbt kunna lära mig att gå, så att jag kommer fram snabbare här i livet???

Det frågade förresten bvc-tanten idag: Vart är du på väg lilla vän? Vart har du så bråttom?
Kram Elias

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ett gott råd från mormor: skynda lååångsamt. Kram.

2008-04-23 @ 21:45:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0