*080421* Majskrokar

När mamma och pappa sitter och äter, så brukar jag också få något att äta. Till frukost brukar jag få äta smörgåsrån med leverpastej. Det är.....mmmmmmm! Majskrokar är lite roliga, för dom kan jag äta själv.
Mamma tycker dock att dom kladdar.



Idag ska mamma och jag vara barnvakt åt Märta en stund. Det ska nog gå bra, för hon är så lugn. Annat är det med mig. Jag gillar ju att hålla igång och lära mig nya saker. Igår kom jag på att man ta ut korgen från diskmaskinen:


Innan Märta kommer ska mamma och jag gå ner i tvättstugan, för snart är det tomt i mina klädlådor igen.

Kram Elias


 


Kommentarer
Postat av: Moster

Du är så söt! Moster längtar efter er!
Puss och kram

2008-04-22 @ 17:38:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0