*080419* Loppis!

Idag har vi varit på loppis och handlat en massa leksaker och lite kläder åt mig. Det blev 16 st leksaker, ett par byxor, ett par shorts och 6 st bodys (fyra långärmade och två kortärmade). Vi köpte även en matstol, som jag ska kunna ha i husvagnen.

Efter loppisen gick jag en långpromenad med mamma och pappa. Idag var det premiär för att ta fram sittdelen. Det gick bra att sova i den med, men jag fick lov att  ha en filt omkring mig, för det är fortfarande lite kallt ute. Det har tinat mycket dom sista dagarna. Solen har lyst i fyra dagar, så nu är garageuppfarten bar och fin. Idag tog pappa fram utemöblerna på framsidan, men då rasade den sista snön ner från taket, rakt över möblerna. Typiskt!

Nåväl! Våren är i alla fall på väg med stormsteg och det känns skönt. Jag längtar efter att slippa ta på mig alla tjocka kläder. Nu ska jag gå och lägga mig snart. Natti natti.....Kram från Elias
image275
Jag åker min nya vagn (i kläderna som jag fick av moster och Offe i julklapp)

Kommentarer
Postat av: Elin

Vad fina saker!
=l

2008-04-19 @ 20:21:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0