*080418* Solen skiner från en klarblå himmel!

Nu hoppas vi att våren har kommit för att stanna. Det är tredje dagen i rad som solen skiner och smälter bort snön. Mamma och pappa hoppas att snön är borta till 1:a maj, som den brukar, för i så fall ska vi åka husvagn då.

Idag har jag sovit 1½ timme ute i vagnen. Snart kan vi ta fram sittdelen. Det har varit för kallt hittills, för att använda den, men nu verkar det bli bättre väder......äntligen!

Jag fortsätter att hjälpa mamma om dagarna och lära mig nya saker. Det är sådan full fart här hemma, att jag nästan inte har tid att uppdatera bloggen längre. Här kommer några bilder på hur flitig jag är:
 Om man inte kommer åt sakerna framifrån, så får man lov att ta dom från sidan
 Jag är snäll och hjälper mamma att plocka ur diskmaskinen

Nu önskar jag er en trevlig helg. Kram Elias

Kommentarer
Postat av: Moster

Hehe.. Ni har det fullt upp där hemma. ;-)

2008-04-18 @ 18:57:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0