*080409* Tråkväder ute!

Godmorgon allihopa!
Idag vräker lapp handskarna ner hos oss. Det är så trist, men det sägs att efter regn/snö kommer solsken. ;-)
Två nätter på rad har jag testat mamma. Jag har mellan kl 1.30-2 vaknat, gnällt, tittat upp, lyft huvudet, kollat in mamma, lagt ner huvudet och blundat och sovit igen. Jag måste ju hålla koll att hon inte försvinner om nätterna, eller hur!?! Nu är jag inne i en sämre period igen om nätterna och pappa sover också dåligt. Mamma har börjat vänja sig, men försöker att sova tidigt om kvällarna istället. Pappa somnar oftast på soffan framför tvn.

Idag vet jag inte vad vi ska göra. Det är inte så lockande att ta sig ut. Undra om vi ska höra om Märta vill komma över och hälsa på en stund. Jag önskar er en trevlig dag. Kram Elias
image250

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0