*080409* Leos lekland

Idag var det så tråkigt väder. Mamma och jag blev så uttråkade av att vara hemma. Märta var inte hemma. William hade fullt upp med att fira sin 7-mån dag (grattis kompis), inget Stor och liten eller babysång att gå på, så vi tog oss iväg på ett äventyr istället. Vi hamnade på Leos lekland. Det var kul! Det fanns så mycket spännande att se där och utforska. Det fanns även en massa andra barn där att titta på. Vi lekte med kuber, lekte i bollhavet och klättrade i borgen. För att komma ner från borgen fick vi åka en lång rutchkana. Det tyckte jag om! Det kostade inget för barn under ett år och inget för vuxna, så mamma och jag gick in gratis. Här kommer lite bilder från våran dag. Kram Elias

Kommentarer
Postat av: Moster

Åh vilken mysig dag ni ser ut att ha haft!
Sen Elias när du blir lite äldre tänkte moster ta dig på en liknanade sväng som jag och din mamma gjorde när jag var liten. Något jag alltid kommer att minnas!
Puss o Kram

2008-04-09 @ 21:05:10
URL: http://tuffeluttan.blogg.se
Postat av: Faster

Vad kul att du har fått prova på att vara på Leos lekland, du får ta med dig dina storkusiner någongång för det gillar oxå att vara där.
Kram

2008-04-10 @ 16:37:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0