*080403* 7 månader idag!

Vilken tur att farmor och farfar kom över och hälsade på ikväll, för farmor var den första som kom ihåg att jag blev en månad äldre idag. Mamma trodde att det var imorgon. Hon är så dagvild nu för tiden.

Det blir nog inte så mycket skrivet under denna vecka, då vi har mormor här på besök.
Vi har det så trevligt. Jag motionerar henne och försöker visa allt jag kan. Hon tycker att jag har blivit så stor, men mest av allt tycker hon att jag är så glad hela tiden.

Vi får hoppas att det blir lite fint väder imorgon, för det är så skönt att gå ut på en promenad i vagnen.
Kram Elias P.S. Tack Kalle för alla nya fina kläder!! Du är så snäll
image236

Kommentarer
Postat av: Faster

Hej och grattis på din 7-månadersdag i efterskott.
Hoppas att du har det bra nu när mormor är och hälsar på dig :-). Ha en trevlig helg och hälsa alla. Kram

2008-04-04 @ 15:41:15
Postat av: Elin

Ja du börjar bli riktigt stor nu.
Jag hoppas att din 7-månadersdag blir en trevlig dag

2008-04-04 @ 16:17:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0