*070925*

Hej hej!

Jag tror minsann att Minifom börjar göra verkan för min lilla mage. Jag har blivit lugn och glad igen och kan sova bättre om nätterna, vilket min mamma uppskattar. I natt vaknade jag bara en gång och åt och bytte blöja.
Igår kväll började jag att resa min lite och stå i några sekunder. Jag måste ju öva, så att jag blir stor och stark. Huvudet håller jag upp själv i långa stunder, speciellt när jag ligger på mamma eller pappas axel. Då orkar jag t o m vända huvudet.

Imorgon är det dags för att besöka bvc igen och väga och mäta mig. Hmmmm, undra om jag har kommit upp i 4,5 kg?!? Jag har vuxit ur alla stlk 50 nu och har t o m börjat använda några kläder i stlk 62. Jag växer så att det knakar.

image30
Pappa och jag gosar! Han är världens bästa pappa tycker jag!

Kommentarer
Postat av: Mia

Hej gums.Ni ser ut att ha haft det kanon.Skönt att han sover bättre o att minifomen verkar.I love mimifom!!
På torsdag far jag till London med mamsen o syrran.Ska bli kul!!Men jag kommer nog att sakna mina killisar..Men jag tror att jag kan behöva detta oxå.
Ha det bäst så hörs vi gumman.Puss o kram.Pussa pojkarna./Mia

2007-09-25 @ 22:50:18
Postat av: Moster

Underbara bilder. Syns att ni haft det mysigt!
Moster saknar er! <3

2007-09-26 @ 09:55:07
URL: http://tuffeluttan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0