*070921*

Godmorgon!

I natt sov jag och mamma i källaren. Stackars pappa var så trött igår och somnade kl 20.45 på soffan. Då bestämde mamma att vi skulle sova i källaren, när inte pappa kryper dit. Det gick jättebra!

Igår kväll började vi med Minifom, för att se om min magknip släpper. Det skulle visst ta några dagar innan man ser fullt resultat, så vi väntar med spänning.

I helgen tänkte vi vara busiga och åka hemifrån. Jag, mamma och pappa tänkte åka husvagn med faster och hennes familj. Vi ska åka till Stenträsk. Det ska bli så skönt att få vara ute i naturen, åka vagn och ha det mysigt. Nu hoppas vi på bra väder bara. Mamma började att packa åt mig igår. Hon plockade nästan med hela garderoben, för jag är duktig på att kräkas och smutsa ner mig. Tur att vi har en hel husvagn att fylla.

Nu passar vi på att önska er alla en trevlig helg. Kramar från Elias

       

Kommentarer
Postat av: Moster

Önskar er en riktigt trevlig helg med husvagnen! Hoppas ni får det mysigt.
Moster älskar er! <3

2007-09-21 @ 12:17:40
URL: http://tuffeluttan.blogg.se
Postat av: Jenny

Åh vilka fina bilder ni tagit på Elias! Hoppas ni får en mysig helg. Kram

2007-09-21 @ 14:32:36
URL: http://www.nogg.se/jennym

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0