*070920* Jag kallas för Elias av mamma och pappa

Nu har mamma och pappa kommit nära ett namn. Jag kallas för Elias! Hoppas att ni också tycker om det.

Idag är tanken att mamma och jag ska åka på Storheden och handla lite, men jag bara sover och sover just nu. Mamma tycker att jag får göra det, så att jag kan må bra sen.

Vi ska kanske åka husvagn i helgen med faster och hennes familj. Det kommer att bli spännande, lugnt och skönt och avkopplande för hela familjen. Det har ju faktiskt varit ganska omtumlande att komma till världen.

Jag är duktig och övar på att fästa blicken och lyfta huvudet. Jag fick beröm av bm Berit igår på bvc, som snabbt insåg att jag är en pigg och vaken kille, som vill att det ska hända lite omkring mig.

image15
Jag sover på pappas axel. Visst är jag söt och go!

Kommentarer
Postat av: karolina

elias har vi också som namnförslag om det blir en kille :)

2007-09-20 @ 21:17:17
Postat av: Sandra

Han är så duktig mosters kille. Då lyder han vad jag viskade i hans öra, att han ska vara en snäll och duktig pojke. :-)

2007-09-20 @ 21:58:25
URL: http://tuffeluttan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0