*070919* Bvc besök

En ny dag tack och lov, efter gårdagens gnäll. Jag sov en hel del på fm. På em var det dags för mitt andra bvc besök. Jag väger nu 4240 gr (3925 gr förra veckan) och huvudmåttet var nu 36,6 cm (36,5 cm förra veckan). På kvällen och em var jag också lite gnällig och pappa började undra var den lilla rara Elias tagit vägen. Mamma tror att jag är lite förkyld och har lite magknip. Då kan man ju inte orka att vara på topp.

På em var faster Ingela förbi och hälsade på och lämnade pappas bok: Mina första år. Där hittade vi en bild, som jag är jättelik pappa på. Vad tycker du? Den finns här nedan:
image13
Elias, 2 veckor gammal

image14
Pappa 1 mån gammal

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0