*070918* Vilken kinkig dag

Idag tänkte jag börja bloggen med att säga: Grattis på födelsedagen Sören!!

Igår sov jag nästan hela dagen. Pappa kämpade med att väcka mig på kvällen. Det gick inte nå vidare. Till slut blev jag så arg. Pappa fick vyssa och vyssa tills han insåg att jag behövde en ny blöja. Jag säger bara en sak: Libero, vilket sk*t! Hela rygen var full med mullemeck. Vilken överraskning för mina föräldrar. Kl 21.30 blev det bad. Det tycker jag verkligen om. När pappa tog upp mig ur badet, så passade jag på att bajsa ner hela handduken dessutom. Mamma fick ta hand om tvätten kl 22. Sen gick vi och la oss. Jag sov faktiskt ganska bra under natten.

Idag kan jag göra en kort sumering av dagen: AMMAT och kräkts!!!! *mamma är trött*
Jag har varit kinkig och gnällig hela dagen. Det bästa har varit att sitta i bärselen hos mamma under dagen. Kl 15 tog vi oss äntligen en promenad till centrum och biblioteket. Det blåste hårt, så mamma fick vända vagnen, så att jag kunde andas ordentligt. Annars låg jag och kippade efter andan.
Nu har pappa fått ta kvälls passet, så att mamma får vila upp sig för nattens äventyr. Vi hoppas att vi får sova gott även i natt.

image9
Jag är ganska söt, när jag sover......eller hur! Tänk att jag börjar få dubbel haka *hoppsan*

image11
När vi går på promenad, så tar vi med kaninen, som jag har fått av min kusin Elin!

image12
Jag och kisse katten lär känna varandra


Kommentarer
Postat av: Elin

lilla snyggve du ser så klok ut

2007-09-18 @ 21:46:03
URL: http://elinpersson07.blogg.se
Postat av: Sandra

låter som ni haft en ansträngande dag. *moster ger en stor kram*

2007-09-18 @ 21:52:53
URL: http://tuffeluttan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0