*070917* Regn och rusk!

Idag är det min och mammas första dag ensamma. Det känns lite tomt och det ekar här hemma. Annars går allt bara bra. Nu på morgonen har jag legat och luftat stjärten. Det är sååå skönt.

Mamma hade tänkt att vi skulle ta en promenad till biblioteket idag, men det tillåter inte vädret. Det har regnat mycket sista dagarna. Vi har varit inne hela helgen, pga vädret. *suckar* Vi får helt enkelt ta och tvätta lite istället, så att jag har något att ta på mig om dagarna.

Natten till igår, söndag, var jag gnällig och kinkig. Mamma börjar fundera på om det har att göra med dom nya blöjorna, som vi har testat. I natt tar vi dom gamla vanliga istället och nöter på dom nya om dagarna, för dom blir så fort blöta.

Igår kväll, söndag, hade jag en jättelång vaken tid. Pappa och jag gosade, tittade på våran kisse, sjöng med mamma och gungade på sköldpaddan. Pappa är världens bästa och tar hand om mig, både när jag är ledsen och glad, våt eller torr i blöjan, pigg eller trött.

Just nu sitter jag och sover i min babysitter, så mamma hjälper mig att uppdatera min blogg. Hoppas att ni tycker om den. Tanken är att ni ska kunna följa oss, fastän vi bor så långt borta från så många. Nu måste mamma göra lite nytta, innan jag vaknar igen. Vi önskar er en underbar dag. Kramar från Snyggve och hans mamma

image11
Pappa och jag gungar på sköldpaddan i mitt rum

image12

Kommentarer
Postat av: Mia

Hej gumman.Kollade mailen o hittade ett trevligt mail från dig o med en jättekul blogg!Kul o se lite bilder.Själv är jag inte så bra på det,men man kan inte va bäst på allt!Ha ha ha.Äkta Krister Borg-kommentar va?Ska ge Tosse o hans kompis Robin lite mellis.Hörs
Kramisa Mia

2007-09-17 @ 14:17:32
Postat av: karolina

tycker det är jättekul att följa dig fast jag inte känner dig men ändå. du är söt och det är huvudsaken.

2007-09-17 @ 15:38:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0