*070903* Jag föddes! Välkommen till min blogg ;-)

Hej och välkommen till min blogg!

Måndagen den 3:e september föddes jag kl 03.59, 3865 gr tung och 53 cm lång. Mamma och pappa är så stolta över mig.
På bb kallades jag för Snyggve, så därför döpte vi bloggen till det. Namn har vi inte bestämt oss för ännu, men vi återkommer med det, så fort vi kan.

Mamma har hjälpt mig att starta en blogg, för att vi ska kunna hålla kontakten med allihopa och visa upp bilder för er alla. Ni är hjärtligt välkomna att titta in, när ni kan.

Kram från "Snyggve"
image1

Kommentarer
Postat av: Jenny

Va kul med en blogg! :-) Jag är så nyfiken på hur ni har det. Kram

2007-09-16 @ 08:39:38
URL: http://www.nogg.se/jennym

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0