*071029* Nytt bvc-besök och åtta veckor gammal

Nu mår jag bättre i magen igen och har bara vaknat en gång i natt, när jag blev hungrig.
Idag var vi till barnmorskan igen och nu väger jag 5750 gram, är 59,5 cm lång och är åtta veckor gammal. På lördag blir jag två månader.

Imorgon ska jag och mamma på äventyr. Vi ska ut och flyga för första gången. Vi ska flyga till Arlanda och hälsa på mammas familj och vänner. Sören är snäll och kommer och hämtar oss där. Det ska bli så spännande. Jag tror att mamma har lite resfeber.

Nu ska vi packa färdigt, så att vi slipper stressa imorgon. Ha det bra. Kram Elias

 


Kommentarer
Postat av: Moster

Han bara växer och växer grabben. Snart ses vi, lycka till att få ha din son ifred då. ;-)
Många pussar och kramar

2007-10-29 @ 18:34:31
URL: http://tuffeluttan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0