*071027* Testing, testing......

I natt blev det inte många timmars sömn. Mamma och jag var upp en gång i timmen.

Dagen blev inte så mycket bättre. Jag har prövat mammas tålamod och det har hållit, men ikväll var hon trött. Vilken tur att pappa kom hem och tog över. Jag sover nämnligen bara 5-10 min och sen är jag pigg och för det mesta glad igen i 30-60 min. Sen blir jag jättegnällig och trött. Det är svårt att somna, när man är så nyfiken.

Idag har jag varit duktig och övat på att ligga på mage och lyfta huvudet. Det går riktigt bra. Jag passade även på att rulla över till rygg igen. Först gjorde jag det en gång på fm och sen även en gång på kvällen. Lyckträff?? Ja, vem vet. Jag får väl fortsätta att öva och se om jag klarar det imorgon också. Pappa ville filma mig, men då orkade jag inte hålla upp huvudet så länge.

Nu ska jag försöka sova några minuter igen. Söta drömmar allihopa önskar Elias

Kommentarer
Postat av: mia

hej gumman.Har du prövat med tillägg?Låter lite typiskt det.Vet att man inte vill ge kanske, men om det är det som saknas så kommer du att säga:att vi inte prövade tidigare.Du kan ju byta ut nåt mål,typ 2 om dan så kanske ni mår bättre allihopa.Ibland sinar mjölken,eller är inte lika "tjock" o mättande som den har varit.Det kan hända efter en vecka o det kan hända efter 6 månader.Alla är olika,you know.Puss o kram Mia

2007-10-28 @ 01:33:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0