*071025* Ny dag med nya äventyr

Idag är det torsdag. Oj vad veckorna går fort. Jag har hunnit bli sju veckor i måndags och jag är mer och mer vaken och pratar gärna med den som är sugen på en pratstund. Igår var det farmor och farfar, som fick sig ett låååångt samtal. Vi var och hälsade på farmor på sjukhuset. Nu mår hon mycket bättre och funderar på att komma och bo hos oss någon natt, innan dom åker hem igen.

Idag ska mamma försöka göra lite nytta medans jag sover. Det gör ju inget, bara hon tar sig tid för mig när jag är vaken, för annars blir jag lätt less och lite gnällig. Det är ju bästa sättet att få mammas uppmärksamhet. *ler busigt*

I förrgår natt var jag snäll med mamma och sov från kl 0.30 till 6.50. Det var hon värd tycker jag! Annars vaknar jag gärna en gång per natt och får mig lite mat och en ren blöja, sen sover jag till ca kl 6-7 och äter igen och har mamma tur, så kan vi somna om till kl 9.

Dags för en liten tupplur. Tack för att ni skriver en kommentar i bloggen. Det är så kul att veta att ni tittar in. Önskar er en bra dag. Kram från Elias

 Man orkar ju inte hålla igång hela tiden
 Titta vad jag är duktig på att hålla upp huvudet själv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0