*071022* Storebror finns inte mer :-(

Det saknas någon här hemma. Min storebror finns inte mer. Våran älskade Tusse har lämnat oss med ett stort tomrum. Han blev 12, 5 år gammal.

På onsdagen var Tusse pigg och som vanligt. På torsdags morgon märkte mamma att Tusse haltade och ville inte äta och dricka. På fredag åkte vi in till vetrinären med honom för att kolla upp vad som var fel. Dom tog ett blodprov, som inte gav några bra värden, så dom behöll honom över helgen. Söndagens provsvar var ännu sämre, så därför fick vi lov att söva Tusse. Vi saknar honom så mycket!

Vila i frid storebror. Kram från lillebror Elias

   Tusse gosar med mattes mage under graviditeten
   

 Storebror och lillebror

Kommentarer
Postat av: Jenny

Nämen åhh va tråkigt :( Kram kram

2007-10-23 @ 11:00:53
URL: http://jennym.se
Postat av: Moster

Jag tänker på er!
Usch vad det va tufft att läsa detta inlägg.. =´(

2007-10-23 @ 11:55:42
URL: http://tuffeluttan.blogg.se
Postat av: mia

tårarna trillar när jag läser det här.Trots att jag visste om det.Jättefint skrivet och gjort.Pussar o kramar till er alla.Kram Mia

2007-10-23 @ 21:18:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0