*071011* Idag ska vi göra ärenden, jag och mamma

Godmorgon godmorgon!

I natt har jag sovit bättre. Mina föräldrar har bestämt oss för att prova minifom morgon och kväll och se vad resultatet blir.

Idag ska mamma klippa sig och självklart hoppas hon att jag ska vara snäll. Vi får väl se hur det går. Sen måste vi åka och köpa vit t-shirt till pappa, som han kan ha på begravningen i helgen. Pappas mormor har ju gått bort. Hon var gammal och sjuk. Jag hann inte träffa henne någon gång.

Sen ska vi tvätta och packa idag. Vi tar med oss husvagnen upp till farmor och farfar. Då har vi alla våra saker omkring oss och då slipper dom andra vakna om nätterna, när jag håller igång. Det känns skönt, för jag sov ju så bra i husvagnen sist.

Nu ska jag ta mig en liten tupplur, så att mamma kan få äta frukost i lugn och ro. Ha det bra.....från Elias

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0