*071010* Magknip idag :-(

Vi har gjort en paus i att ta Minifom, då jag kräks så mycket av dom och blir lös i magen. Det skulle vi tydligen inte ha gjort, för i natt och på fm har jag haft ont i magen och varit pruttig i magen och därför har jag varit gnällig och hållt i gång mamma. Vi tog lite minifom vid sista måltiden och jag tror faktiskt att jag känner mig lite lugnare i magen. Vi kanske får lov att ta det någon gång ibland helt enkelt.

Mamma och jag var över till lilla Märta (våran lilla granne, som är två veckor yngre än mig) och lämnade mina blöjor som jag har växt ur. Sen åkte mamma och jag till affären och köpte en storlek större. Hoppas att dom passar bättre.

Oj oj!!! Nu är det dags för lite mat.......tack för mig!


Kommentarer
Postat av: mia

Hej Gums.Jag tror du ska fortsätta med minifomisarna.Vill inte låta som en besserwisser men hellre lös imagen än magknip.Eller hur?Många blöjor blir det...Kram på er allihopa/Mia

2007-10-10 @ 22:54:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0