*071009* Vackert höstväder idag

Hej allihopa!

Idag börjar jag med att säga grattis till mormor och Sören, som firar 25 år tillsammans.

I lördags invigde vi våran nya tvättmaskin och sen dess har den gått varje dag. Den går fin fint och tvätten blir så ren och fin. Vilken tur att vi har en sån händig pappa, som kunde installera den åt mamma.
På em gick vi en promenad och sen fick jag sova i vagnen i flera timmar. Tänk vad det är härligt med friskluft.

Söndag öste regnet ner, så vi tog det bara lugnt här hemma. Pappa fick sova ut på morgonen, medans mamma badade mig. Det är ju så skönt.

Måndag var jag med mamma på personalmöte. Jag skötte mig exemplariskt och sov genom hela mötet.  Under dagen kom pappas moster Lena och hennes karl Roland och hälsade på oss. Tack för titten. På em gjorde mamma och jag avtryck i en ram. Bild finns här nedan. 
Jag tog bara små sovstunder under hela dagen och hade svårt att koppla av. Sov fem min, gnällde en halvtimme, sov fem min, gnällde en halvtimme.........stackars mamma var alldeles slut när pappa kom hem. Mamma och jag sov tillsammans på soffan på kvällen.

Idag, tisdag, har vi haft en jättebra dag. Mamma fick en chock i natt, när jag sov från kl 23-05. Inte illa va?!?! Vi passade på att ta en promenad i det fina höstvädret i em, sen sov jag ute i en timme till. Jag sover så gott i vagnen.

Nu ska jag ta och sova en stund, innan det är dags att byta blöja och äta igen. Ha en trevlig kväll. Tack och hej, leverpastej

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0