*071005* Äntligen fredag

Äntligen fredag!

Idag var det dags för mätning och vägning igen, på bvc. Bm trodde att det var något fel på vågen idag. Jag slog tydligen rekord i viktökning på en vecka: 470gr!! Barnmorskan sa att den mesta ökningen som hon varit med om förrut var 350 gr på en vecka. HA!! Det slog jag med hästlängder. Numera väger jag 4930 gr och har ökat en halv cm till 56 cm.

Sen var mamma och jag och gjorde lite ärenden. Vi var bl a till bussgods och hämtade ett paket med kläder som moster har ordnat åt oss. Tack för hjälpen moster!
Ikväll har jag varit lite gnällig. Mamma tror att jag inte mår riktigt bra ännu. Jag är ju lite kinkig och vill inte gärna ligga ner, för det rosslar i bröstet då. Nåväl, vad gör det. Jag får ju sova hos mamma i bärselen.

Nu ska jag och mamma ta det lugnt i soffan. Pappa finns i bastun med farfar och Kjell. God kväll allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0