*071004* Vilket underbart höstväder vi har idag

Hej allihopa!

Idag blev det tokigt på fm. Vi var bokade till bvc på torsdag kl 10.30. Vi vaknade kl 10.05 (vi har ju inte mått riktigt bra) och då blev det bråttom. Vi stressade och jag var ledsen tills vi kom i bilen. 3-4 min sen tittade vi in på bvc, för att upptäcka att barnmorskan hade bokat oss till fel dag, "torsdagen" den FEMTE oktober. Alltså ska vi dit imorgon kl 10.30. *suckar*. Det var bara att ge sig av hem igen.

På em tog mamma och jag en timmes promenad i det underbara höstvädret. Sen sov jag ytterligare en timme i vagnen. När posten kom, så upptäckte jag att jag hade fått grattis kort av mormor och plastmorfar Sören. Jag blev ju faktiskt en månad igår. Tack för att ni kom ihåg mig.

Igår kväll var farfar, faster och farbror Tomas på besök. Jag lyssnar och känner igen deras röster. Det är så kul att dom vill komma och hälsa på oss. Farfar och farbror Tomas var snälla och hjälpte oss ta ner våran nya tvättmaskin i källaren.

Ikväll har pappa börjat installera våran nya tvättmaskin. Den kommer verkligen att behövas, för bara ikväll har jag bytt kläder fyra gånger på en timme. Jag är ju värre än tonåringarna. *ler busigt*.

Nu är det läggdags för små pojkar som mig. Söta drömmar till er alla från Elias

Kommentarer
Postat av: Anonym

Elias är bäst. (ja mamma och pappa ärnog så bra dom också).Ha en bra helg!
Vi har chansen att få en bra helg.
KRAM
Mormor/mamma/svärmor

2007-10-04 @ 23:11:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0