*071003* Elias är 1 månad idag *uppdaterad*

Idag är det en månad sen jag kom till världen. Himmel vad tiden går fort. Om det fortsätter så här, så flyttar jag ju snart hemifrån.

Idag mår mamma bättre. Själv är jag fortfarande lite snorig och rosslig. Mamma och jag sov på soffan i natt, för då kunde jag sitta och sova. Jag sover även gärna i min babysitter, så att jag kan andas lättare. Bäst är så klart att sova i mammas eller pappas famn.

Imorgon är det dags för ett nytt besök hos bm igen. Det ska bli spännande att se hur mycket jag väger nu.

Mormor, Sören och moster såg mig via webbkameran igår och dom tycker att jag har blivit så stor. Jag märker det bäst på att jag får lov att uppdatera min garderob lite nu och då.

Nu är det dags för en tupplur. Kram på er från Elias

Åh, vilket underbart väder. Mamma och jag tog oss en timmes promenad i det vackra vädret. Jag tror minsann att jag sover kvar i vagnen en stund till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0