*071001* Idag är jag 4 veckor gammal

Tänk vad tiden går. Idag är jag fyra veckor gammal och jag utvecklas hela tiden. Jag har blivit jätteduktig på att hålla huvudet själv i långa stunder, jag har lärt mig att vrida huvudet åt det håll som jag hör ljuden ifrån och så är jag vaken i längre perioder nu.

Idag har pappa beställt ny tvättmaskin. Det går ju inte att vara utan en sån längre. Jag måste ju ha rena kläder på mig.

Idag är det mammas tur att inte känna sig så pigg, så vi tar det lugnt hemma och mamma försöker vila när jag sover.

     

Kommentarer
Postat av: Moster

Uj vad han växer och blir stor mosters lilla skrutt <3

2007-10-01 @ 15:50:48
URL: http://tuffeluttan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0