*070930* Pappa är sjuk

Idag försöker mamma och jag ta det lite lugnt och vara tysta, för pappa sover och mår inte bra. På morgonen var jag jätte vaken och glad. Jag pratade med fjärilen vid mitt skötbord. Den är så vacker i färgerna och den låter en massa när man tar på den. Mamma tog kort på mig, som finns här nedan.

Vilken tur att vi har Kalle i Enköping, mammas syssling. Han är ett år äldre än mig och är så snäll och lånar ut sina kläder till mig. Annars vet jag inte hur det hade gått, för jag kräks så ofta, så mamma hinner knappt med att tvätta åt mig.
Våran tvätt maskin har börjat strejka och vill inte alltid köra hela programmen. Pappa har börjat titta på en ny maskin, så att vi har rena kläder åt mig. Visst är han snäll min pappa.

   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0