*071129* Plastpåsen och jag

Snart kommer dom.....mormor och plastpåsen! Dom kommer på söndag och blir här en vecka. Vi kallar honom för plastpåsen istället för plastmorfar. Han är en kul prick och hittar alltid på nya saker med mig. Han sa idag att jag måste passa på att sova ut, innan dom kommer, för då blir det fullt upp igen. Det ska bli så kul. Sist så träffades vi allhelgona helgen, hemma hos mormor och plastpåsen. Här ser ni lite bilder på hur kul vi hade det:
 Plastpåsen vill att jag ska vakna
 Plastpåsen visar mig vilken stilig kille jag är
    

Ni är så välkomna på söndag! Jag längtar efter er. Kram Elias

Kommentarer
Postat av: Jenny

Vad söta de är; Elias och Platspåsen... :) Charmigt smeknamn...

Det var en liten faster till Elias som skvallrade för mig om en tomtedräkt som det lilla charmtrollet hade fått. När ska man få se en bild på den då...? Ha en underbar helg!

Kram på er!

2007-11-30 @ 11:11:31
Postat av: Moster

Underbara bilder detta! Ser att jag har tagit två av dom. ;-)
Pussar från moster!

2007-11-30 @ 17:27:42
URL: http://tuffeluttan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0