*071124* Fullt upp!

Hej allihopa!
Vad roligt att ni har börjat skriva kommentarer. Mamma och jag uppskattar att få läsa vad ni tycker och tänker.

Mamma har börjat vad hon kallar "napp-projektet". Det innebär att hon under natten petar in tutten i min mun, så fort jag gnäller. På så vis så behöver vi inte gå upp och amma, utan jag somnar ganska snabbt om igen. I förrgår natt sov jag från kl 23.15-6.20, utan att äta. I natt sov jag från kl 23.30-6.55, så det tar sig.

Idag har pappa gjort fint ute. Det kallas tydligen utebelysning. Jag fick premiär basta med min familj idag. Dom tog med badbalja åt mig, med varmt vatten i. Sen kunde jag mysa på i värmen i ca 15-20 min. När pappa var redo för att basta varmt, så gick jag och mamma ut och klädde på oss.

Ikväll ska jag få följa med mamma på julfest med hennes jobb. Vi ska i alla fall dit och äta lite. Vi får ju se hur länge jag orkar och vill vara kvar där.

Nu ska jag sova middag, innan mamma och jag ska iväg. Ha en trevlig kväll önskar Elias

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det böjes i tid det som krokigt ska bli!
Först uppsnyggning och sen fest. JO, JO. Kram mormor.

2007-11-25 @ 21:24:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0