*071121* Nya framsteg

Idag rullade jag från mage till rygg och fort gick det. Varken mamma eller pappa var beredd, fastän dom satt bredvid mig båda två. Första gången jag rullade runt var 27/10, men den här gången var det mer kontrollerat. Jag är ju så nära att rulla från rygg till mage också. Jag måste fortsätta att öva, så att jag klarar av det snart.

I natt åt jag tre gånger igen. Mamma är inte så pigg på mina nya rutiner. Undra om det har att göra med att jag rör mig mer och behöver mera mat??? Jag fortsätter att vara en liten nattuggla och somnar oftast vid midnatt.

 Pappa och jag ligger i pappas säng och tittar på tv
 Mamma och jag
 Sover så gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0