*071120*

Idag har jag och mamma varit på mvc, för mammas skull. Vi passade på att kolla min vikt och insåg att jag har gått upp en halv kilo på en vecka. Jag måste nog börja rulla och krypa snart, så att jag får lite motion. Dagens vikt var 6710 gram med kläderna på!

Vi passade på att vara förbi djursjukhuset och hämta hem Tusse, när vi ändå var i farten. Han ska få ligga borta vid björken, där han tyckte om att sitta och titta ut genom häcken. Vi saknar honom så mycket.

Ikväll var det hockey på tvn. Pappa trodde att han köpte sitt biljett, när han köpte tv-paketet, men jag vill hellre vara uppe och gå, så pappa får nöja sig med ståplats. Mitt under matchen så var det jättenära att jag vände mig från rygg till mage igen. Ni ska nog se att jag klarar det snart.

Mamma har bäddat om min korg vagga idag, för jag har inte varit så intresserad av den på sista tiden. Jag har sovit hos mamma dom tre sista nätterna och det har varken jag eller mamma något emot.

Nu är det dags att byta om till pyjamas. Söta drömmar önskar jag dig. Kram Elias

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är tur att du använder din kropp för att arbeta med så mycket som du gör, annars skulle det nog bli en "stor" kille av dig.
Många kramar från mormor.

2007-11-20 @ 23:02:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0