*071119* -2 grader och vindstilla *uppdaterad*

Idag blir det en lugn dag här hemma, då mamma och jag inte har sovit så mycket och bra i natt. Normalt så vaknar jag 1-2 gånger per natt och äter, men i natt var jag hungrig. Mamma fick amma mig tre gånger och jag var vaken till kl 0.30 igår natt. Pappa kallar mig för nattuggla, men då är jag lugn och go på morgonen istället.

Kanske tar vi oss en liten promenad idag, när det inte är så kallt. Vi får se. Ha en bra dag. Kram Elias

*uppdaterad*
Det blev ingen promenad, utan vi tog det lugnt här hemma och vilade upp oss istället.
Idag har jag hittat min hand. Vilken häftig grej. Den kan man ju titta på hur länge som helst.
Jag var även väldigt nära att rulla från rygg till mage. Jag kämpar på om dagarna och övar och utvecklas hela tiden. Jag är ju idag 11 veckor gammal. Mamma och pappa är så stolta över mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0