*071118* -4 grader, sol och rimfrost i träden

Vilket underbart väder vi har idag. Det är så vackert i träden. Jag hoppas att vi hinner med en promenad idag, så att vi kan njuta av den friska luften. Jag vill ju inte vara ute när det är för kallt, då kippar jag efter luft.

Här har vi haft det fullt upp ett tag. Först var vi till mammas familj i Enköping och sen var morfar och Eva upp och hälsade på en vecka. Nu är det tillbaka till vardagen och lite lugnare igen.

Igår var det baddags. Det tycker jag alltid om. Nu har det dessutom blivit ännu roligare, när jag kan ha lite mera vatten i baljan och kan stänka ner hela badrummet när jag sparkar runt i baljan. ;-)

Annars har jag inte gjort några speciella framsteg, utan jag har bara förbättrat dom jag redan kan. Jag är vaken längre, sparkar mer med benen, skrattar och är mer social.
Pappa höll mig under armarna och ställde mig på golvet här om kvällen och då gick jag ca 2 meter med kavata steg. Läkaren på bvc tyckte inte att det ingick i grundkursen.....*hihihi*

Här kommer lite bilder på mitt minspel. Kram på er från Elias!

    
  

Kommentarer
Postat av: Hanna

Vilken sötnos!

2007-11-18 @ 15:21:29
Postat av: Anonym

Hela världens goaste Elias. Kram från mormor

2007-11-19 @ 21:32:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0