*071113* Första läkarbesöket på bvc

Idag var jag och mamma på bvc och fick träffa tant doktorn. Hon tittade mig i öronen, ögonen, lyssnade på hjärtat, bände och bröt i armar och ben, men det gjorde mig ingenting. Jag bara log åt henne. Hon tyckte att jag var social och en glad, framåt kille.

Dom mätte mig och vägde mig också. Nu väger jag 6100 gram och är 61 cm lång.

Imorgon åker morfar och hans fru hem. Dom har varit här och hos farmor och farfar en vecka totalt. Hos farmor och farfar var det tydligen 30-40 cm snö, men här hemma har vi "bara" 5-6 cm. Alldeles lagom för mig, som ändå inte kan åka pulka i vinter.

Ha en trevlig kväll och skriv gärna en rad i kommentaren. Det är alltid lika roligt. Kram Elias

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej på er!
Herregud vad Elias växer, nu får han allt sluta tycker jag. Är ju snart dags för honom att flytta hemifrån.
Vi får allt styra upp en träff snart tycker jag. Ni kan ju hör av er när det passar er, med alla rutiner och så.
Kram

2007-11-17 @ 09:47:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0