*071210* Äntligen kallt ute igen! Inget mera slask tack!

Idag är jag trött! Jag har ändå sovit bättre i natt än vad jag har sovit sista veckan. Mamma tror att jag är inne i en tillväxt period, för jag äter så ofta om nätterna ett tag. På bvc sa bm att jag var 73,5 cm lång (jag var 61 cm förra gången), men sen insåg hon att hon sa fel. Hihihi. Jag är ju 63,5 cm. Numera väger jag 6735 gram.
Jag fick min första vaccinations spruta i tisdags. Det gick jättebra! Jag var bara ledsen några sekunder, innan bm tokade bort mina tårar. Hon var så rar! Mormor var med oss dit, som sällskap.

Igår var vi på glöggkväll hos bekanta till mamma och pappa. Det var en söt tjej där, som heter Alice. Hon är så snäll och lånar ut sin mobil och babygym åt mig. Björn-mobilen har vi snart nött ut. Alice mamma säger att det gör inget. Vilken tur för oss!

Idag ska mamma och jag ut på en promenad. Det är -6 grader, så det är inte så farligt.

Idag är det bara två veckor kvar till julafton. Jag undrar om det kommer någon tomte då. Jag har ju inte träffat honom, men plastpåsen har förklarat för mig, att tomten undrar om man har varit snäll. Jag tror att jag har varit det.

Nu har mamma börjat plocka undan en del kläder i stlk 62. Det går undan i storlekarna. Det dröjer säkert inte länge förrän jag får börja med stlk 74. Vi har så mycket kläder, som vi har fått och får låna, som ligger och väntar i min garderob.

Nä, nu ska jag ta mig en liten tupplur! Ha en bra dag och fortsätt gärna att skriva en kommentar. Det är så roligt!
Kram Elias
 Jag och pappa är ute på promenad. Jag kan gå 3-4 meter innan jag blir trött! Duktig jag!

Kommentarer
Postat av: William

Hej kompis

Jag har varit och fått min spruta idag, det var inge roligt...Jag fick mäta och väga mig med. Jag väger 6040 g och är 61.8 lång.

Hej hopp :-) //William

2007-12-10 @ 23:01:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0