*071207* Plask, plask ute

Åh vilket trist väder det är ute. +2-4 grader och plaskar överallt. Rena rama Stockholms vintern.

Igår fick jag prova hoppgungan. Den blir nog en kul grej att använda, men jag är lite för liten för den ännu. Jag är nämnligen lite för kort, så jag måste växa till mig lite till, innan jag får riktigt kul i den.

Ikväll ska hela familjen ut och äta julbord. Vi blir 10 st. Jag har aldrig ätit julbord, så vi får se om det är gott.

Imorgon åker mormor och plastpåsen hem till södern. Det har varit så kul att få ha dom här och lära känna dom lite bättre. Det dröjer inte länge innan vi åker ner till dom för att fira jul.....min första jul! Nästan allt jag gör är min första.....hihihihi!

Nu ska jag ladda för mitt fredags bad. Jag önskar er en trevlig helg. Kram från Elias

Kommentarer
Postat av: Jenny & Nellie

Hihi.. vilken söt liten tomtenisse!

2007-12-09 @ 18:04:15
URL: http://www.nogg.se/jennym
Postat av: Moster

Du Elias. Du kan inte skvallra lite för moster vad mamma och pappa vill ha i julklapp? ;-)
Puss o kram

2007-12-10 @ 12:32:56
URL: http://tuffeluttan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0