*071205* Nu är jag tre månader gammal

I måndags blev jag tre månader gammal och nu gör jag stora framsteg dagligen:
Jag har börjat greppa djuren i babygymmet och konsentrerar mig väldigt när jag väl får tag i dom.
I måndags tog jag tag i en leksak med hela handen.
Idag tog jag mig äntligen runt från rygg till mage, sen låg jag still i ca 10 sekunder innan jag vände mig om till rygg igen.

Just nu är mormor och plastpåsen här i veckan. Dom åker hem på lördag igen. Vi håller på att hjälpa farfar och farmor att flytta och flyttstäda. Vi har varit där hela veckan.

Nu är det snart läggdags, men först ska jag leka lite till i babygymmet. Söta drömmar önskar Elias
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Åh, vad mamma är stolt över dig!!

2007-12-06 @ 18:32:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0